
|
|
Cíl kurzu Účastníci certifikovaného kurzu získají vysoce efektivní formou výuky odborné znalosti a dovednosti, které výrazným způsobem ovlivní chování i výkonnost pracovníků prodeje a prodejních týmů s cílem zvýšení efektivnosti prodeje a všech souvisejících činností. Kurz vychází z marketingového pojetí strategické role prodeje a jeho řízení a komplexního marketingového pohledu na trh a zákazníka. Přispěje u absolventů ke změně obchodního myšlení, ke snazšímu ztotožnění se s marketingovou a prodejní strategií své firmy, k získání konkurenční výhody a tím i k výraznějšímu uplatnění v tržním prostředí. Kurz vychází z osvědčené struktury a metodiky kurzů CIMA. Závěrečná nezávislá certifikace upevní získané znalosti a umožní dosáhnout vyšší kvality a standardizace veškerých procesů v oblasti prodeje.
|
Komu je kurz určen
Kurz je určený manažerům prodejních týmů, vedoucím obchodním zástupcům, pracovníkům obchodních oddělení, manažerům obchodních firemních strategií. Kurz je rovněž určen účastníkům kurzu Prodej CIMA A.
Osnova kurzu (rozsah - 5 x 2 dny)
-
BLOK 1 Kapitola 1: Prostředí prodeje Kapitola 2: Databáze a práce s nimi Kapitola 3: Prognózy prodejů
-
BLOK 2 Kapitola 4: Plánování prodeje Kapitola 5: Řízení distribučních kanálů
-
BLOK 3 Kapitola 6: Finanční výsledky a kontroling Kapitola 7: Tvorba rozpočtu
-
BLOK 4 Kapitola 8: KAM péče o klíčové zákazníky Kapitola 9: CRM budování vztahů se zákazníky Kapitola 10: Mezinárodní prodej interkulturní komunikace
-
BLOK 5 Kapitola 11: Řízení prodeje
-
BLOK 6 Kapitola 12: Pokročilé prodejní dovednosti
-
BLOK 7 Kapitola 13: Psychohygiena a řízení času
-
BLOK 8 Kapitola 14: Manažerské dovednosti - techniky Kapitola 15: Kontrola obchodních zástupců (OZ)
-
BLOK 9 Kapitola 16: Řízení lidských zdrojů
-
BLOK 10 Kapitola 17: Právní aspekty prodeje
Závěr kurzu Kurz Prodej CIMA B je zakončen nezávislou certifikací prováděnou CIMA dle standardů a norem certifikace a v souladu s příslušnými pravidly CIMA (Zkouškový řád). Certifikace prokazuje shodu schopností a dovedností absolventa kurzu Prodej CIMA A s vlastnostmi, schopnostmi a dovednostmi popisovanými v profilu absolventa. Studijní materiály Pro každý blok učební texty doplněné pracovními sešity a listy se zadáním cvičebních příkladů a případových studií a jejich řešení. Metodika kurzu, forma studia Náplň kurzu je rozdělena do výukových bloků. Každý blok je kombinací výkladové části a aktivního procvičení látky při řešení příkladů, případových studií a tréninkem modelových situací. Počet účastníků kurzu do 12 osob. Lektorské zajištění Externí spolupracovníci společnosti INSTITUT INPRO, a.s. jsou akreditováni Českým institutem pro marketing (CIMA) pro výuku tohoto programu. Místo konání V učebnách školicího střediska společnosti INSTITUT INPRO, a.s., Praha 1, Samcova 1, nebo dle požadavku klienta.
Termín závěrečných zkoušek Závěrečné zkoušky se konají vždy v lednu a v červnu.
Garant Český institut pro marketing (CIMA), člen Evropské marketingové konference EMC.
|