Brainstorming a jeho moderace

Brainstorming a jeho moderace

Cíl kurzu

Metodou brainstormingu a koučování analyzovat a ujasnit vise a strategii firmy. Najít řešení a konkrétní odpovědi na dané téma.

Komu je výcvik určen

Managementu společnosti.

Metodika výuky

Facilitace porady managementu firmy.

1. Úvod

  • Seznámení a očekávání účastníků, stanovení pravidel.

2. Formy a metody brainstormingu

  • Seznámení s metodou brainstormingu v kombinaci s koučováním (cíle programu).
  • Brainstormingová rozcvička na uvolnění atmosféry.
  • Brainstorming na určení hlavních cílů firmy.

3. Stanovení vize

  • Realita: určení hlavních charakteristik současného stavu.
  • Brainstormingové určení možných alternativ řešení.
  • Stanovení priorit v oblasti trhu, produktu a celkové orientace.
  • Stanovení vize a strategie firmy.

4. Brainstormingové posouzení bariér v realizaci

  • Stanovení požadavků na osobnost.
  • Rozbor nápadů.
  • Výběr alternativ (posouzení finanční stránky).

Poznámka: Pro určení vize a další strategie firmy by bylo vhodné zadat všem účastníkům „samostatný úkol“, který bude zaměřen na řešení problémů v následujících oblastech:

  • stanovit základní cíle v oblasti obchodní - trhu (priority trhu),
  • v oblasti produktu ( struktura a priority služeb),
  • analýzu reality (určení silných a slabých stránek současného stavu firmy).

Studijní materiály

Posluchači  obdrží speciálně připravené sylaby přednášek.

Závěr kurzu

Absolvent  obdrží  doklad o absolvování kurzu.

Garant

Ing. Jiří Imlauf – ředitel společnosti INSTITUT INPRO, a.s.


© Copyright 1997 - 2017
INSTITUT INPRO, a.s. Samcova 1, 110 00 Praha 1;
IČO: 25133942; Společnost je vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou B 4757.