Řízení výkonnosti CALL centra

Řízení výkonnosti CALL centra

Cíl kurzu:

  • Jak nastavit výkonové cíle, pracovní pozice na call centru podporující řízení výkonnosti
  • Jak vytvořit fungující systém hodnocení výkonu operátorů
  • Jjak zajistit rozvoj výkonu operátorů

Komu je určen:

 Trénink pro vedoucí pracovníky call center.

Pro pracovníky call center.

Pro pracovníky s praxí nabízíme autit, zpětnou vazbu a koučink řízení výkonnosti.

Program:

Audit výkonnosti call centra

Definování výkonocých cílů na základě podnikatelské strategie

Implementace cílů - příprava na plnění cílů

Měření a hodnocení výkonocých cílů

Podpora rozvoje výkonnosti (koučink, náskldené tréninky, poradenství)

Rozsah kurzu

 1 den - 8 výukových hodin

Místo konání

V učebnách školicího střediska INSTITUTu INPRO, a.s., Samcova 1, Praha 1

Studijní materiály

Posluchači obdrží speciálně připravené sylaby přednášek.

Garant
Ing. Jiří Imlauf – ředitel společnosti INSTITUT INPRO,  a.s.


© Copyright 1997 - 2017
INSTITUT INPRO, a.s. Samcova 1, 110 00 Praha 1;
IČO: 25133942; Společnost je vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou B 4757.