Základy úspěšné komunikace

Základy úspěšné komunikace 

Cíl kurzu

Trénink základů komunikačních dovedností. Zejména pak uvědomit si, že komunikace je oboustranný proces, osvojit si zásady komunikace a naučit se základy kladení otázek a naslouchání. 

 Metodika výuky

Výklad lektora spojený s výcvikem komunikace, modelovými situacemi, rozborem a zpětnou vazbou videozáznamu.

ýProgram kurzu

  • Stanovení pravidel a kolečko očekávání
  • Efektivní komunikace - zjištění počáteční úrovně komunikačních dovedností s následnou zpětnou vazbou
  • Proces komunikace - vztahová a obsahová složka kumunikace
  • Komunikační schéma
  • Základy komunikace - význam informací a jejich předávání
  • Verbální a neverbální komunikace. pojmy, důležitost, slovní významy
  • Výcvik komunikačních dovelností
  • Informační nárazník
  • Zásady pozitivního přístupu a komunikace
  • Výcvik - věty bez "ne"
  • Výcik v pozitivní komunikaci
  • Komunikační zlozvyky 
  • Jak cvičit Empatii a schopnost vcítit se do problémů druhých
  • Transakční analýzy - jak spolu mluvíme
  • Kladení otázek (otevřené a uzavřené otázky) - nácvik komunikačních dovedností
  • Aktivní naslouchání
  • Zhodnocení výcviku, závěr

 

Rozsah kurzu: 2 dny

Studijní materiály

Posluchači obdrží speciálně připravené sylaby přednášek.

Závěr kurzu

Absolvent  obdrží  doklad o absolvování kurzu.

Garant
Ing. Jiří Imlauf – ředitel společnosti INSTITUT INPRO,  a.s.


© Copyright 1997 - 2017
INSTITUT INPRO, a.s. Samcova 1, 110 00 Praha 1;
IČO: 25133942; Společnost je vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou B 4757.