Marketing pro výkonné pracovníky

Marketing pro výkonné pracovníky

Cíl kurzu

Poskytnout absolventům kurzu základní znalosti a praktické dovednosti pro profesionální zvládnutí úkolů marketéra. Seznámit absolventy kurzu s praktickými nástroji marketingové analýzy , používat metody a techniky marketingové analýzy a rozšířit schopnosti při přípravě marketingových strategií.

Komu je kurz určen

Určeno manažerům, členům marketingových útvarů a obchodníkům realizujícím tuzemské a zahraniční obchodní případy,  kteří potřebují dobrou orientaci v problematice.

Metodika výuky

Metodika výuky je postavena na tvořivé aktivitě posluchačů. Výuka je složena z výkladové a výcvikové části. Výcviková část obsahuje řešení případových studií a soubor cvičení, návrhy variantních řešení konkrétních situací. Při výuce je využíváno didaktické techniky.

Program kurzu

Marketing je způsob řízení, jehož výsledkem je poznání, předvídání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojení potřeb a přání zákazníka, a to takovým způsobem, který zajišťuje splnění podnikatelských záměrů a cílů dodavatelské organizace.

1. den

Podstata a vývoj marketingové koncepce řízení

  • vývoj podnikatelských koncepcí
  • rozdíly v pojetí prodejní a marketingové koncepce řízení
  • nástroje marketingového mixu

Systém marketingového řízení a plánování

  • marketingový systém firmy
  • systémová analýza firmy
  • tvorba marketingového plánu a audit marketingového plánování
  • marketingové plánování zahraničního obchodu

Nástroje marketingového řízení

  • SWOT analýza
  • kauzální analýza
  • portfoliová analýza

Produkt (služba) v marketingovém řízení

  • atributy produktu
  • životní cyklus produktu
  • audit managementu produktu

Cvičení a případová studie k obsahu semináře se zaměřením na zahraniční obchod.

2.den

Cenová politika

  • klíčové faktory ovlivňující určování cen
  • senové strategie
  • cenové testování

Distribuční politika

  • distribuční struktura a distribuční strategie
  • distribuční formy a funkce
  • audit distribuce

Komunikační politika

  • nástroje komunikačního mixu a jejich využití v praxi
  • analýza chování zákazníka
  • audit marketingové komunikace

Prodejní politika

  • proces vytváření vztahů se zákazníkem
  • marketingové řízení prodejního útvaru
  • audit managementu prodeje

Cvičení a případová studie k obsahu semináře

Studijní materiály

Posluchači  obdrží speciálně připravené sylaby přednášek.

Závěr kurzu

 Absolvent  obdrží  doklad o absolvování kurzu.

Garant

Ing. Jiří Imlauf –  ředitel společnosti INSTITUTu INPRO, a.s.


© Copyright 1997 - 2017
INSTITUT INPRO, a.s. Samcova 1, 110 00 Praha 1;
IČO: 25133942; Společnost je vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou B 4757.