Cíl kurzu
Marketingový kurz organizovaný na základě licence holandského systému marketingového vzdělávání NIMA, rolex replica watches je upravený do specifických podmínek tržního prostředí ČR a poskytne účastníkům komplexní znalosti a praktické dovednosti pro profesionální zvládnutí úkolů z oblasti marketingu, obchodu a řady dalších oblastí, posílí marketingové myšlení účastníků a přispěje k prosazování marketingových přístupů při řešení všech rozhodujících činností společností.
#?-:nbsp;
Komu je kurz určen
Vedoucím pracovníkům všech stupňů řízení společností, pracovníkům marketingových útvarů a všem dalším pracovníkům, kteří svojí činností výrazně přispívají k prosazování podnikatelských záměrů a plánů a ovlivňují jejich plnění.
Osnova kurzu
-
Marketing a společnost - koncepce marketingu, analýza struktury průmyslu, rolex replica analýza makro prostředí, analýza trhu, chování při průmyslových nákupech, analýza zákazníka, analýza konkurence, analýza distribuce, vnitřní analýza, finanční analýza
-
Strategie a nástroje marketingu - marketingová strategie, strategické možnosti, kalkulace nákladů a výrobní ceny, segmentace trhu a umisťování produktu, politika produktu, vývoj produktu, cenová politika, distribuční politika, prodejní politika
-
Marketingové techniky - plánování a plán, oblasti aplikace, techniky rozhodování, organizace marketingu, politika marketingové komunikace, reklamní politika, metody a techniky výzkumu trhu, aplikační oblasti výzkumu trhu, statistika a analýza dat, intenzivní opakování a příprava ke zkoušce
Závěr kurzu Po ukončení výukové části posluchači obdrží "Potvrzení o účasti". Součástí kurzu je závěrečná zkouška. Úspěšní absolventi obdrží Certifikát CIMA A, uznávaný v zemích Evropské unie. Studijní materiály
-
učební texty pro každý blok, pracovní listy se zadáním cvičebních příkladů, případové studie včetně standardních odpovědí
-
závěrečné shrnutí látky, testovací příklady a případové studie pro přípravu na zkoušku
Metodika kurzu, forma studia Náplň kurzu je rozdělena do čtyřhodinových výukových bloků. Každý blok je kombinací výkladové části a aktivního procvičení látky při řešení příkladů a případových studií.
Lektorské zajištění Externí spolupracovníci společnosti INSTITUT INPRO, a.s. jsou akreditováni Českým institutem pro marketing (CIMA) pro výuku tohoto programu.
Cena kurzu 28.000,- Kč + DPH (v zakonné výši) za jednoho účastníka*. Jde-li o rekvalifikaci přes ÚP, DPH odpadá. V ceně je zahrnut poplatek za závěrečnou zkoušku. Informace o slevách zde.
Místo konání V učebnách společnosti INSTITUT INPRO, a.s., Praha 1, Samcova 1.
Termín závěrečných zkoušek Závěrečné zkoušky se konají vždy v lednu a v červnu. O aktuálním termínu budete vždy v předstihu informováni.

Příprava na zkoušku Marketing CIMA-A Opakovací seminář / simulace zkoušky - není součástí kurzu Marketing CIMA-A. Více informací zde.
Garant Český institut pro marketing (CIMA), člen Evropské marketingové konference EMC.
|